ANEM AL CRAM!

Els nens i nenes de cicle superior visitem el Centre de Recuperació d’Animals Marins del Prat de Llobregat

El passat dilluns dia 7 de novembre les classes de cinquè i sisè van visitar el CRAM per conèixer la important tasca que fan tan en la cura d’animals ferits que els arriben com amb la conscienciació sobre el medi ambient.

La sortida va constar de dues parts. La primera va ser una visita guiada a les instal·lacions on vam conèixer les tortugues marines residents al CRAM i les que estaven a la clínica recuperant-se de les ferides.

La segona part va ser un taller:

Cinquè va fer el taller “No embrutem el nostre mar” i sisè “Un dofí a la platja”. Seguidament podeu veure unes quantes fotos. Va ser molt interessant i van gaudir molt.

escola_nova_sortida_cram_1 escola_nova_sortida_cram_2 escola_nova_sortida_cram_4 escola_nova_sortida_cram_5 escola_nova_sortida_cram_6 escola_nova_sortida_cram_7 escola_nova_sortida_cram_8

1. Marc Cortés 5è B
    Marc Cortés 5è B says:

Hem va agradar la visita al Cram.
    M’agraden molt els animals i els hem de cuidar. Hi han especies que están desapareixent i es important la varietat d’especies perqué ens ajuden a viure.
    Es una visita que recomano a tothom, molt divertida i interessant

2. Abril Sala Roig
    Abril Sala Roig says:

Anar al CRAM va ser una experiència molt xula crec que a tutom li va agrada crec que sauria de fer mes vagades anar a un sentre de recuperació d´animals aixi que espero que es torni a fer . Adeu!!!

3. Stefany
    Stefany says:

hem anat al Cram un centre especialitzat en animals marí. El Cram ajuda als animals marins de la contaminació, tota la classe hem fet activitats molt dibertidas m’ho passat molt bé a estat la meva activitat preferida

4. Eva Torres
    Eva Torres says:

Va ser molt divertit i vam aprendre moltes coses sobre els animals marins.
    Entre altres coses, ens van ensenyar com els plàstics que llencem al mar poden fer molt mal als animals marins, com: ofegar-los, fer que no pugin menjar, etc.

5. Guillem Fabra
    Guillem Fabra says:

Em va agradar molt la sortida, vaig aprendre coses noves. M’agradaria anar un altre dia per a conèixer més animals.
    Recomano a tothom aquesta sortida.