Agraïment càrrec secretaria Núria Canals

Benvolguda comunitat,

A finals de la semana passada vàrem fer l’acte d’agraïment a la tasca de la secretària de l’Equip Directiu en aquests 10 anys a l’Escola Nova. La Núria Canals continua al centre però  per motius personals  ha decidit deixar la secretaria. El càrrec de secretaria a partir d’ara l’ocuparà l’Elisenda Rigol. Us fem una petit mostra de l’acte d’agraïment a la nostra estimada Núria Canals.

Estimada Núria,

Gràcies per tota la feina i dedicació d’aquests anys, números, i més números, factures, hisenda, tràmits, beques, actes, i mil i una tasques més.

Núria tens una vàlua incalculable, ochentera a tope, polivalent, polifacética, tens la riqueza de l’experiència i com a persona. Has estat en totes les posicions de l’escola, des de 6è fins a P3, Secretària, Cap d’estudis i Directora.

Ets la nostra estimada “Chica de oro” la nostra rínxols d’or.

Ara tries un canvi en el teu camí i deixes la secretaria amb el perfum de la teva alegría. Feliços de continuar tenint-te aprop per a continuar enriquint el dia a dia de l’Escola Nova.

T’estimem

La Núria es va acomiadar amb una carta molt emotiva que acabava així:

De vegades, si volem tirar endavant cal que siguem capaços de deixar-nos de la mà i seguir volant al costat i també tinc clar que les etapes les hem de deixar amb alegria perquè només així serem capaços de rebre la nova etapa amb il·lusió.

Moltes gràcies per ajudar-me a fer tan fàcil aquest càrrec tan complicat

Núria Canals

1. JEANNINE SEGU
    JEANNINE SEGU says:

Felicitats Núria i gràcies per aquesta tasca feta durant tants anys.
    Ara, fent un passet al costat per deixar als demes provar fer de tot. Com tu has fet!!!
    Ara Elisenda…. ja saps on et fiques?? ?
    Bon estiu a tots i totes , equip!!!!!!?

2. Anna graupera
    Anna graupera says:

Moltes felicitats Núria!! Ets una máquina !! de persona el teu ritme es fantastic espero que la nova etapa sigui Enriquidora!!! Molta Perons i Bon estiu ????

3. Ferran
    Ferran says:

La nena plega de secretària, però continua el seu periple educatiu. Gràcies per la teva companyia, la teva ajuda, la teva amistat. T’hem tingut molts anys al costat i has estat sempre una persona de gran ajuda. Ara ja no hi som, però tu continues sent d’ajuda per a tota la comunitat escolar. Gràcies!

• Ferran
      Ferran says:

Ah, perdoneu, però vull explicar això de “la nena”.
      Fa molts anys, quan començàvem, la Núria era la més jove de tots i li dèiem “la nena”. Ara ja no és la més jove, però per a nosaltres segueix sent i sempre serà “la nena”. ❤️