ENS AGRADA COMPARTIR EXPERIÈNCIES

El dimecres 25 de gener a la tarda la Cristina ens va explicar la seva experiència com a cooperant a Mèxic

Coincidint la visita a l’exposició “Escoles d’altres mons” la Clàudia D. de cinquè A ens va explicar que la seva mare havia estat cooperant a Mèxic ajudant a construir una escola.

La vam convidar a venir a la classe perquè ens pogués explicar quina feina va fer i com va ser l’experiència.

Va ser molt interessant i els nens i nenes vam fer un munt de preguntes.

Escola_nova_xerrada_cooperació_7

Aquí podeu veure unes quantes fotos de la Cristina i de la comunitat on vivia. Hi va ser durant 8 mesos fa 18 anys.

La Cristina ens va remarcar la importància de l’educació per a aquests pobles i com n’és d’important que tothom posi el seu granet de sorra per contribuir a millorar la vida dels altres.

Escola_nova_xerrada_cooperació_6 Escola_nova_xerrada_cooperació_5 Escola_nova_xerrada_cooperació_4Escola_nova_xerrada_cooperació_3 Escola_nova_xerrada_cooperació_2 Escola_nova_xerrada_cooperació_1