Activitats de la setmana de l’Escolta Activa

Tota l’escola es bolca a fer activitats per aprendre a escoltar-nos millor. Aquí teniu una mostra de les activitats que s’han fet.

Alumnes de cinquè fent conversa activa durant la setmana de l’ escolta.Si ens escoltem de veritat ens coneixem millor i ens sorprenen els nostres companys i companyes.
Dibuixem i escrivim el que escoltem amb les oïdes i amb el cor durant una estona de silenci . Per escoltar bé ens cal fer silenci.

A les classes d’educació física hem dedicat la tornada a la calma a fer activitats d’escolta. Amb una parella ens hem dit paraules boniques a l’ orella, paraules que per a cada nen i nena tenen un bonic i agradable significat.

Amb els grups de  sisè hem reflexionat sobre el soroll intern que hi ha dins dels nostres caps  tot i haver-hi silenci a la classe i després ho han plasmat en un paper.

Els nens i nenes de sisè també vam poder escoltar als antics alumnes que ja han marxat cap a l’institut i ens van venir a explicar les seves noves experiències.

Els nens i nenes de P5 també escoltem:

• Què s’escolta al pati?

I a la classe?

Els nens i nenes de primer van parlar sense paraules!